پایگاه اطلاعاتی رایزن بازرگانی ج.ا.ایران در شانگهای چین ...... پایگاه اطلاعاتی رایزن بازرگانی ج.ا.ایران در شانگهای چین
صفحه اصلی > اخبار 


  چاپ        ارسال به دوست

هلدینگ علی بابا تجارت الکترونیک فرامرزی چین را گسترش می دهد.

شرکت علی بابا در نظر دارد که تجارت آنلاین فرامرزی اش را با آمریکا و دیگر کشورها ارتقا دهد تا از این طریق بتواند به افزایش نرخ تقاضای طبقه متوسط چین پاسخ دهد. در همین راستا اولین محموله گوشت گاو خریداری شده از آمریکا توسط وی سایت آنلاین تی مال متعلق به علی بابا تا آخر ماه جون به چین وارد خواهد شد. بنابه اعلام شرکت علی بابا پلتفرم آنلاین تی مال این شرکت تاکنون ۱۴۵۰۰ برند خارجی از ۶۳کشور جهان را در بازار داخلی چین عرضه کرده است . ۸۰ درصد از این محصولات برای اولین بار از طریق تی مال در چین به فروش رفته است.


١١:٥٤ - 1396/04/05    /    شماره : ٤٧٠٩    /    تعداد نمایش : ٨٣



خروج